sobota, 23 lutego 2013

Joanna, Z Apteczki Babuni, Peeling z ekstraktem z bzu

 Joanna, Z Apteczki Babuni, Peeling z ekstraktem z bzu







Składniki: Aqua, Cocamidopropyl, Betaine, Polyethylene, Glycerin, Sodium, Laureth, Sulfate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Xanthan, Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Sambucus Nigra Flower Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Parfum, Cinnamyl Alcohol, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazoline, Methylisothiazlinone, ClŁ42090, Cl:17200






Sposób użycia: Niewielką ilość peelingu nanieś na zwilżoną skórę. Masuj kolistymi ruchami do momentu pojawienia się piany, a następnie starannie spłucz. Stosuj 2-3 razy w tygodniu. Po zastosowaniu peelingu polecamy użycie balsamów lub maseł do ciała z linii Z Apteczki Babuni







Efekty: Peeling do ciała przeznaczony jest do częstego stosowania. Dzięki dopracowanej recepturze, kosmetyk doskonale myje, wygładza i odświeża ciało. Starannie dobrana kompozycja zapachowa otula całe ciało kojącym zapachem bzu.
W rezultacie jego stosowania uzyskasz:
  • skórę świeżą i pięknie pachnącą 
  • gładszą i milszą w dotyku
  • bardziej jędrną i elastyczną

Cena: 14 zł  ( ja kupiłam w promocji za 10 zł )
Pojemność: 300 ml
Dostępność: dobra ( ja kupiłam w super-pharm)
Wydajność: 







Moja opinia

Opakowanie wygodne w użyciu. Można bez problemu wyjmować produkt zarówno palcami jak i drewnianą szpatułką. Z opakowania nie wycieka, nawet jeśli produkt leży "wrzucony" do kosmetyczki.

Peeling pięknie pachnie, nie tylko w opakowaniu ale również po aplikacji bardzo wyraźnie czuć zapach bzu. Zapach jest bardzo naturalny i utrzymuje się bardzo długo. Drobinki znajdujące się w peelingu nie są duże, ale za to wystarczająco ostre i twarde.

Możemy spodziewać się efektów, jakie ostrożnie obiecuje producent ( ponieważ nie jest ich zbyt wiele). Tak więc stosowanie peelingu 2-3 razy wystarczy by skóra cały czas była gładka. Ciało jest w zupełności odświeżone, stary naskórek jest odpowiednio złuszczony, pory nie pozostają pozatykane dodatkowo pobudza mikro krążenie. Skóra cały czas pozostaje miła w dotyku. Zauważyłam, że dobrze likwiduje różnego rodzaju przebarwienia. Po kąpieli nie czujemy nadmiernego przesuszenia czy nieprzyjemnego ściągnięcia. Cokolwiek potem w nią wsmarowujemy lepiej się wchłania.


Test wypadł pozytywnie
W zupełności polecam.





4 komentarze:

  1. Super produkt, też jestem zadowolona. Dodawaj więcej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam , że ten produkt jest genialny,jak dla mnie rewelacja polecam wszystkim;) i czekam na kolejne posty;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro bedzie moj:) potrafisz przekonac:) super i wiecej recenzji!! :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja opinia jest taka sama jak kolezanek powyzej , dobrze oczyszcza , a do tego cudownie pachnie :) cena sama zacheca do zakupu

    OdpowiedzUsuń